Asiakkaiden tyytyväisyys ja turvallisuus etusijalla

Jarmo Rantamäki, toimitusjohtaja, Isännöitsijätoimisto Jarmo Rantamäki Oy

Helsingin kanta-kaupungissa sijaitsevien arvokiinteistöjen isännöinnistä vastaa pitkälti Isännöitsijätoimisto Jarmo Rantamäki Oy. Isännöitsijöiden työssä hallitaan laajoja kokonaisuuksia, jolloin yhteistyökumppaneita tarvitaan rinnalle, jotta arki ja asiakaspalvelu olisi sujuvaa. ”Haluamme olla tekemisissä menestyvien kumppaneiden kanssa, valitsemme eri alojen asiantuntijat ja huippuosaajat.”

Helsingin kanta-kaupungissa sijaitsevien arvokiinteistöjen isännöinnistä vastaa pitkälti Isännöitsijätoimisto Jarmo Rantamäki Oy. Arvostus, luottamus ja maine ovat avainsanoja Rantamäen liiketoiminnassa, joka kattaa 1,75 milj neliömetriä ja yli 8000 taloyhtiön asukasta. 25 vuoden aikana isännöitsijätoimisto on noussut maineikkaaksi nykyaikaisen ja laadukkaan työn ansiosta.

Isännöitsijätoimiston toimitusjohtaja Jarmo Rantamäki muistelee pölyttyneisiin cd-levyihin tallennettuja paloturvallisuusdokumentteja ennen Oma Pelastusvalvoja-palvelun käyttöönottoa. ”Paloturvallisuuteen liittyvät dokumentit pelastussuunnitelmia myöten siirrettiin verkkoon. Siinä oli järkeä. Koko sektori on nyt hallittavissa ja päivitettävissä samassa osoitteessa, se on selkeätä sekä meille että kiinteistön käyttäjille.” Isännöitsijöiden työssä hallitaan laajoja kokonaisuuksia, jolloin yhteistyökumppaneita tarvitaan rinnalle, jotta arki ja asiakaspalvelu olisi sujuvaa. ”Haluamme olla tekemisissä menestyvien kumppaneiden kanssa, valitsemme eri alojen asiantuntijat ja huippuosaajat.”

”Jatkuva kehittymisen nälkä toiminnassanne sopii hyvin meidän brändiin. Haluamme olla mukana kehityksessä.”

Käytännössä kiinteistöjen pelastusturvallisuutta seurataan Pelastusvalvoja-palvelun avulla. Säännönmukaisesti suoritettavien pelastustarkastuksien turvallisuushavainnot kirjataan Oma pelastusvalvoja –verkkopalveluun, joka laskee kiinteistölle turvallisuusindeksin ja lähettää hälytykset tarvittavista toimenpiteistä isännöitsijöille, hallituksille ja muille vastuutahoille.

”Meille tuo turvaa, kun tiedämme, että kiinteistöjemme turvallisuutta seurataan ammattimaisesti. Ei tarvitse pelätä tietojen olevan vanhentuneita tai puolihutaisten seurattuja. Selkeät toimintamallit helpottavat myös isännöitsijöiden ja taloyhtiöiden hallituksien arkea”. 

”Mielikuva halustanne kehittyä ja luoda uutta ei ole laimennut vuosien varrella. Jatkuva kehittymisen nälkä toiminnassanne sopii hyvin meidän brändiin. Poimimme herkullisimmat rusinat pullaamme.”  

Tilaa maksuton palveluesittely tai kysy lisätietoja

Soita

029 170 1100

Lähetä sähköpostia

myynti@safetum.fi