Twitter isännöitsijän ja asukkaan viestintäkanavaksi

Jukka Kyllönen, isännöitsijä, Pääovi Oy

”Välillä pohdin ennaltaehkäisevän työn merkitystä. Totuus on se, että pienellä kustannuksella vältämme suuret vahingot”, sanoo Pääovi Oy:n isännöitsijä Jukka Kyllönen.

Jukka teki pitkän uran it-alalla ennen isännöintiin siirtymistä. ”Tiedostan digitalisaation hyödyn ja tärkeyden. Kiihtyvässä vauhdissa tulee pysyä mukana niin palveluntarjoajan kuin asukkaan. Oma Pelastusvalvoja-palvelu pysyy vauhtinopeudessa hyvin mukana.”

Siirryttyään it-alalta isännöintialalle Jukka huomasi myös, että palo- ja henkilöturvallisuuteen suhtaudutaan vakavammin yritysmaailmassa kuin asuinympäristöissä. ”Taloyhtiöissä mennään remppa edellä. Ennaltaehkäisevällä työllä säästyttäisiin remonteilta.”

”Asukkaat kaipaavat 24/7 vuorovaikutuskanavaa isännöitsijöiden ja asukkaiden välille, Twitter voisi olla nopea ja vaivaton ratkaisu.”

Taloyhtiöviestinnän tavat ovat murrosvaiheessa digitaalisten ratkaisujen korvatessa paperiset versiot. Pääovella kehitetään toimintaa yhdessä asiakaskunnan kanssa, tavoitteena on mahdollisimman vuorovaikutteinen ja avoin suhde. Jukka keksii viestimiselle nykyaikaisen ratkaisun, ”asukkaiden kaivatessa 24/7 vuorovaikutuskanavaa isännöitsijän kanssa, Twitter voisi olla nopea ja vaivaton vaihtoehto.”

”Tykkään olla itseni pomo, joten isännöinti sopii minulle. Pääsen vaikuttamaan monipuolisesti ja työn jälki on nopeasti näkyvillä.”

Tilaa maksuton palveluesittely tai kysy lisätietoja

Soita

029 170 1100

Lähetä sähköpostia

myynti@safetum.fi