Tietoa Safetumista

Turvallisten kiinteistöjen ja yritysten puolesta

Huolehdimme turvallisuudesta vahinkojen sijaan

Intohimonamme on rakentaa turvallista asuin- ja työympäristöä sekä tarjota asiakkaillemme kokonaisvaltaisia turvallisuuden palveluita. Turvallisuuden hallinnan tulee olla helppoa, edistää oikeita asioita sekä tuoda asiakkaalle todellista lisäarvoa. Viihtyisä ja turvallinen asuin- ja työympäristö on kaikkien oikeus.


Asiantuntijamme suorittavat vuosittain kiinteistöihin yli 3000 pelastustarkastusta ja tarkastuksilla tehdään yli 100 000 turvallisuushavaintoa. Asiakkaamme seuraavat turvallisuutta turvallisuusindeksin avulla ja ylläpitävät pelastussuunnitelmia palvelussamme. Oma Pelastusvalvoja -mobiilipalvelu pitää asiakkaamme ajantasalla pelastusturvallisuuden tilasta ja hälyttää sekä ilmoittaa asiakkaillemme suoritettavista toimenpiteistä. Palvelun avulla torjutaan tulipaloja ja ennaltaehkäistään vahinkoja. 

Yritysasiakkaamme hoitavat lakisääteiset vaarojen ja riskien arvioinnit sekä turvallisuushavaintojen ilmoittamisen ja käsittelyn Oma Pelastusvalvoja- mobiilipalvelun avulla. Yritysasiakkaat seuraavat työturvallisuuden tilaa turvallisuusindeksin avulla. Säästämme vuosittain asiakkaidemme rahaa arviolta 10 miljoonaa euroa ennaltaehkäistyinä vahinkoina ja onnettomuuksina. Tavoitteenamme on hoitaa turvallisuutta vahinkojen ja tapaturmien sijaan. 

Olemme vuonna 2012 aloittanut noin 20 henkilön pelastusturvallisuuteen erikoistunut palveluyritys. Yrityksen omistaa toimiva johto.

Katso video Pelastusvalvoja -palvelusta

Tilaa maksuton palveluesittely tai kysy lisätietoja

Soita

029 170 1100

Lähetä sähköpostia

myynti@safetum.fi